Ushqimet që luftojnë inflamacionin

0
133

Inflamacion i referohet një përgjigje biologjike të sistemit imunitar kundër patogjeneve të dëmshme që hyjnë në trup.

Ky është një reagim mbrojtës i imunitetit për të mbrojtur të organet, indet dhe qelizat nga komponimet toksike. Pa inflamacion, trupi nuk mund të shërohet, mirëpo, kjo përgjigje biologjike është e dëmshme për trupin shumë. Hulumtimi tregon se inflamacion i brendshëm lidhet me sëmundje kronike si diabeti, kanceri dhe sëmundjeve të zemrës. Lajm i mirë është, disa lloje të ushqimeve mund të ndihmojnë për të ulur dhe për të parandaluar inflamacionin, transmeton Klan Kosova.

Më poshtë është lista jonë e ushqimeve anti-inflamator:

Peshku me vaj
Peshku me vaj si harengë, ton, salmon dhe skumbri janë të mbushura me yndyrna esenciale të quajtur omega-3 acide yndyrore. Acidet yndyrore esenciale luftojnë inflamacionin, mbrojnë zemrën, trurin dhe mushkëritë nga sëmundjet inflamatore.

Drithërat
Kokrra rafinuar si bukë e bardhë, makarona të bardhë dhe oriz të bardhë janë plot me kalori boshe por në anën tjetër, drithërat përmbajnë ushqyes thelbësorë plus komponime që ndërprenë inflamacionin.

Produktet e sojës
Studimet e shumta gjetën se produktet e sojës mund të zvogëlojë proteina C-reaktive në trup. Produkte soje janë veçanërisht efektive në uljen e inflamacionit në femra.

 

Komento

Please enter your comment!
Please enter your name here