Dietë 1-javore për të humbur 10 kilogramë! Pastron arteriet tuaja nga kolesteroli i keq

0
95

Jo të gjithë mund të mbajnë çdo lloj diete. Nëse dëshironi të shmangni problemet serioze shëndetësore është e domosdoshme që ta përshtasni dietën me trupin tuaj. 

Për të arritur rezultate të mira në një periudhë të shkurtër kohe dhe për të humbur kilogramët shtesë është e rëndësishme që të ndiqni në mënyrë rigoroze dietën. Ka dieta të shumta që mesa duket kanë funksionuar, megjithatë, shumica e tyre janë joefektive dhe më e rëndësishmja, jo të shëndetshme.

Për fat të mirë ka një dietë, e cila rekomandohet nga një kardiolog dhe mund t’ju ndihmojë të humbisni deri në 10 kg në vetëm një javë. Natyrisht, dieta nuk funksionon nëse nuk ushtroheni të paktën gjysmë ore në ditë. Mbani shënim:

Plani i dietës 
Mëngjesi: Hani një frut për mëngjes çdo ditë. Kurseni bananet dhe rrushin.

Dita 1

Dreka: Një portokall, një vezë e zier dhe një gotë kos (200 ml);
Darka: Dy toste , dy vezë të ziera, dy domate dhe gjysmë kastraveci.

Dita 2
Dreka: Një portokall, një vezë të zier dhe një filxhan kos
Darka: Një tost, 125 gram mish viçi, një filxhan kafe ose çaj (pa sheqer) dhe një portokall.

Dita 3
Dreka: Një portokall, një vezë e zier dhe një kastravec
Darka: Një tost, 125 gram mish viçi, një filxhan kafe ose çaj (pa sheqer), dhe një portokall.

Dita 4
Dreka: Një tost,  125 gram gjizë dhe një domate
Darka: Një tost, 125 gram mish viçi, një filxhan kafe ose çaj (pa sheqer) dhe një portokall.

Dita 5
Dreka: Një tost, 200 gram. mish të gatuar ose peshk dhe një domate
Darka: 1 patate të zier, bizele dhe karrota.

  • Sigurohuni që të gatuani perimet pa përdorur kripë.
  • Konsumi i alkoolit është rreptësisht i ndaluar gjatë kësaj diete.
  • Ndiqni dietën pesë ditët e para, pastaj bëni një pushim dy-ditor dhe vazhdoni me dietën në ditën e tetë.
//shije/

Komento

Please enter your comment!
Please enter your name here