Çdo gjë që duhet të dini rreth asaj që duhet të pini në vend të qumështit të lopës

0
7

Sot, qumështi është ndoshta pija e dytë më e njohur pas ujit. Ai konsumohet pothuajse nga të gjithë sidomos në vaktin e mëngjesit.

Por me kaq shumëllojshmëri në treg, mund të jetë e vështirë të dish cili është i duhuri për ju.
Qumështi i lopës është më i vjetri dhe më i popullarizuar, por alternativat përfshijnë bajame, oriz dhe qumësht kokosi.

Ne të gjithë e kemi dëgjuar se qumështi është i mirë për kockat, por qumështi i lopës është i mbushur me ushqyes si kalciumi, kaliumi, fosfor, proteina, vitamina A, D dhe B-12. Ai nuk ka sheqer të shtuar dhe ka yndyrna të dobishme të ngopura.
Qumështi i pasterizuar është kur ngrohet  në një temperaturë specifike për një kohë të caktuar për të vrarë bakteret e dëmshme, por problemi qëndron se gjithashtu vret bakteret e shëndetshme të njohura si probiotikë.tipos-leite

Le të zbulojmë se cilin duhet të pini më shumë.
1. Qumështi i bajames
Anët pozitive: Burim i mirë i vitaminave D, E dhe A
Nuk ka kolesterol
Natyrisht pa laktozë
Negative
Sheqeri nga versioni origjinal dhe i ëmbël është shtuar kallam sheqeri
Nuk ka  asnjë proteinë
Nuk është një burim i mirë i kalciumit
2. Qumështi i orizit
Anët pozitive
Nëse keni alergji të shumta ushqimore , ky është qumështi më pak alergjik
Mund të forcohet me kalcium dhe vitaminë D
Anët negative:
Ka më shumë kalori sesa alternativat e tjera të qumështit
Sasi e lartë e sheqerit natyror
I pasur me karbohidrate, por i ulët në proteina
3. Qumështi i  kokosit
Anët pozitive
Kalori të ulëta
I lartë në yndyrna të të ngopura
Anët negative: Ky qumësht ka sasi më të ulët të kalciumit  në krahasim me të tjerët
Nuk ka proteina.
Me këtë shumëllojshmëri opsionesh është shumë e vështirë të kuptosh se cila është më e mira për ju. Zgjidhni atë që trupi juaj ka më shumë nevojë bazuar në anët pozitive dhe negative të përmendura më lartë.//shije/

Komento