2 mënyra të gatuari të kësaj perimeje mund të ripërtërijnë trurin tuaj në një afat të shkurtër

0
42

Sa herë e keni dëgjuar se ne të gjithë kemi lindur me miliona neurone dhe se një e vdekur nuk mund të zëvendësohet?

Shumë mirë, ne sot do t’ju tregojmë se disa ushqime që konsumojmë shpesh kanë fuqinë për të vonuar plakjen e trurit dhe madje për të rikompozuar funksionet e saj. Perimet me gjethe jeshile, të tilla si spinaqi, lakra ose gjethet e hardhisë, kanë vitaminë K që është shumë e rëndësishme për trurin tonë.

Studimet kanë treguar se njerëzit e moshuar që konsumonin rregullisht këto perime kanë aftësi njohëse në përputhje me një tru 11 vjet më të ri. Këto aftësi njohëse janë të lidhura me kujtesën, mendimin, gjuhën dhe zgjidhjen e problemeve, kështu që mund të parandalojnë zhvillimin e Alzheimer që pikërisht lind kur këto aftësi janë reduktuar.20140422-chinese-greens-01

Gjithashtu, këto perime përmbajnë vitamina të tilla si A, C, hekur, kalcium dhe mangan, që mbrojnë syrin nga katarakta, prodhojnë qeliza të kuqe dhe të bardha të gjakut dhe formojnë antitrupa në sistemin imunitar.

Perime të tjera me gjethe jeshile:
– Selino;
– Brokoli;
– Spinaq;
– Panxhar;
– Gjethet e karrotave;
– Marule;
– Majdanoz; //shije/

Komento